Kembara Raya '09

Kongsi rasa oleh semekasrian On 6:49 PG

Kembara raya bekas pelajar smkasr 1998 masih berjalan walaupun sudah 11 tahun meninggalkan sekolah...cuma bilangan pelajar semakin berkurangan kerana ramai yang telah berkerja dan bermentua...walaupun asyik muka yang sama dan bertambahlah seorang dua..kembara kali tetap meriah dengan gurau senda, kutuk mengutuk dan sayang menyayang ( rujuk kepada pasangan yang akan berkahwin)...kembara bermula daripada rumah si Kicap ( Syed) kemudian ke Rumah Future Dr Adah...kemudian cadangnya nak singgah rumah Maziah ( isteri aku dah masak banyak...soto yang sedap) tetapi sebab Murad nak balik dah...kami terus pi rumah cikgu Hendon....kemudian Murad balik...Syed pun kena hantar makcik mentua ke Lumut maka destinasi terakhir Rumah Short ( Udin ) berkurangan sikit tetapi sangat meriah. Mee Mak udin buat memang class...Tahun depan insyallah kita bertemu lagi....mungkin lebih ramai dari ini..

Bergambar depan rumah cikgu Hendon..tiada dalam gambar (Murad dan isteri,Isteri Udin dan anak serta Udin ( cameraman )....cuba teka sipa kat pagar tu??

Aku pula sebagai cameraman


Kat rumah Cikgu...Udin gelak besar sebab tinggal bini kat rumah hehehe


ni Kat rumah Bakal Dr Adah......


Syukur Alhamdulillah......tokey puncak niaga punya kereta...bukan join hai-o atau cosway...tapi pembekal besar kawasan tengah...(U Ismail Kamus dah naik ke kereta ni ???)

Udin dgn Honda City baru nya...waaah bgaya ko ek Raya kali ni! hehe

Category : | Read More...... edit post

1 Response to "Kembara Raya '09"

  1. semekasrian Said,

    Fuz,
    awat gambaq kali ni hang nmpak kurus hah? he..ada petua apa2??? :-p Adli, Arip, Duan moin, qaf, jairi, usop ada bgtau diorg x dpt join ke ipoh tu ari..diorg kim salam...

    fadhil,
    lama dah tu kawan dgn pen pal hang tu....hehe

    adah,
    suka2 ckap aku 5khaldun!!! caisss....hehe

    suhaini,
    kalo diorg2 ni cuka ckp benda bkn2 time raya tu hang jgn 'layan' sgt..mahfuz t memang suka merepek..haha..

    (ajen)

     

Catat Ulasan