Aku Tumpang Gembira

Kongsi rasa oleh semekasrian On 1:03 PG

Petang tadi aku ke MRSM Balik Pulau untuk Sessi ceramah motivasi dan promosi Kolej aku , sampai kat dewan tu aku terpandang ini




Pelajar Terbaik keseluruhan 1998 : Umi Mohlisi Mohd Asmawi


Rupa Dr Umi disini merupakan pelajar cemerlang, aku pun memulakan ceramah aku dengan kenangan kita di SMKA sebagai motivasi kepada mereka.


Dua minggu lepas,waktu aku menyemak borang perjanjian pelajar,aku terbaca satu nama…Penolong Pegawai Daerah, Pejabat Tanah dan Galian (PTD)- Muazzatul Adawiyah Mohamad dan aku terbaca nama Nor Wahidah Abu Seman di hujung surat zakat negeri Perak…..

Alhamdullillah….kejayaan kalian kejayaan batch kita

Category : edit post

3 Response to "Aku Tumpang Gembira"

  1. semekasrian Said,

    salam semua,
    kejayaan yg diperoleh adalah berkat usaha kalian2 dan doa yg dimakbulkanNYA..dari aku, TAHNIAH diucapkan dan teruskan kegemilangan diri dan Agama..

    * Siapa penulis 'aku tumpang gembira'? :-)
    (ajen)

     

  2. Dr Nurs Said,

    alhamdulillah..gembira bile kite dah berjaya jd insan yg betul acuannya.insyaALLAH.pusing2..kena tang tu.
    eleh ajen, sudah tau garu kepala pulak wat2 x tau sape penulisnye..kureng je..huhu

    anyway, aku suke this post mahfuz

    ~perlu lg ke ku tulis nick ku @dah :P~

     

  3. semekasrian Said,

    btl tu ajen n adah plus mahfuz.
    aku pun bangga tgk kwn2 satu batch yg bjaya.
    tentu2 cikgu2 yg mgajar kita dulu jika dgr ttg kejayaan kita nie akan bangga bak kata2
    seorg cikgu-cikgu siti khadijah "sejuk perut saya".
    bole update kn tak kedudukan cikgu2 kita kat mane skrg??

     

Catat Ulasan