Makin Popular

Kongsi rasa oleh semekasrian On 9:02 PTG

semalam waktu aku buka email...you have 61 new emails dalam folder smkasr98 aku...that mean suasana ukhwah kita makin panas....harapnya ia akan membuka ruang lebih luas lagi...aku yakin ukhwah yang kita bina dahulu akan utuh semula...orang kata aku ketot,pendek, bantut dan tak tinggi...ada aku kesah..tak terasa langsung sebab inilah ukhwah kita. Memang nampak kasar,namun itulah gelak ketawa kita...kenapa nak terasa? Tapi kalau orang selain kita kata kat aku macam tu...belum tentu hati aku akan terima dengan mudah.

Melia ada sebut waktu tbr...Mahfuz,kalau aku jadi ko lama dah aku quit group kita...
kalau macam tu..tentu choc akan keluar,aku keluar,ajen keluar dan ramai lagi akan keluar sebab cara melawak kita macam kasar tapi terselit ukhwah yang erat sebaliknya. Kenapa perlu merajuk??
aku percaya semua kita dah kenal hati budi semua...dan terasa atau merajuk tiada dalam kamus hidup kita.

Untuk Melia dan kawan2 lain jawapan aku mudah....
Sebab manisnya banyak,kalau ada pahit sikit-sikit sudah pasti manis tu akan menutupnya

Category : edit post

2 Response to "Makin Popular"

  1. semekasrian Said,

    "Memang nampak kasar,namun itulah gelak ketawa kita..." BETUL..BETUL..BETUL..! :-) --ajen--

     

  2. amalia Said,

    pada aku...kite da paham satu sama lain...tak kisah da pun...mulut tu kalo laser maut mane pun, gado pun lepas tu kawan balik...agaknye penangan nasik kawah dewan makan kot...5 tahun makan nasik & lauk dr periuk yg sama...hehe..tapi kan kalo tak gurau cane nak mesra..tul tak abg pen? >:)

     

Catat Ulasan